کد خبر: ۹۷۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۶۲
بعد از پایان بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و روی چمن ورزشگاه آزادی لحظاتی احساسی بین اعضای تیم سرخپوش رقم خورد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ با سوت کوپال ناظمی تمام آن چهل هزار هواداری که شاید تصور می‌شد بعد از سوت پایان نیمه اول و باخت عجیب سه هیچ ورزشگاه را ترک کنند اما تا سوت پایان روی سکوها مانده بودند، سر از پا نمی‌شناختند. روی زمین چمن هم غوغایی بر پا بود. کنعانی‌زادگان به سمت سکوها می‌دوید، عیسی آل‌کثیر روی چمن ولو شده و علی نعمتی به‌خاطر شراکت در این بازگشت بزرگ در آغوش او خوشحال بود، وحید امیری خدا را شکر می‌کرد و بغض کرده بود و البته اشک او هم در آمد.

به نقل از ورزش سه بیرانوند که می‌دانست با پیروز نشدن در این بازی شاید تحت فشار قرار بگیرد نمی‌دانست چه کند و همراه امیررضا رفیعی به سمت سکوها می‌رفت، گاهی می‌ایستاد و اشک می‌ریخت، گاهی سجده شکر می‌کرد، بعضا رو به سکوها واکنش‌های احساسی نشان می‌داد و البته لحظه‌ای نیز به گریه افتاد.

20265762026577

چند قدم آن طرف‌تر امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس اشک شوقی که روی گونه‌هایش سرازیر شده بود را با دست پاک می‌کرد و افشین پیروانی که نمی‌خواست تصاویر گریه‌اش ثبت شود نیز نمی‌توانست از دید پرسپولیسی‌های ذوق‌زده دور بماند. حتی عکاس باشگاه پرسپولیس هم از شدت شعف و هیجان کار خودش را رها کرده و در آن لحظات ابراز احساسات دلی تک تک بازیکنان را در آغوش می‌گرفت و در شادی آنها شریک بود. در این میان گئورگی گولسیانی و یاسین سلمانی که روی سکوها بودند هم خیلی زود خودشان را روی زمین چمن رسانده و تک تک بازیکنان را در آغوش می‌گرفتند و فریاد می‌زدند. بعدا در تصاویر مشخص شد دانیال اسماعیلی‌فر هم تا مرز گریه پیش رفته است.

2026573

اندکی بعد به‌خاطر اعتراض شدید اعضای تیم حریف که تیم داوری را محاصره و بازخواست می‌کردند و جو ملتهب ورزشگاه پرسپولیسی‌ها از هواداران‌شان تشکر کردند و راهی رختکن شدند بدون اینکه به‌خاطر این برد بزرگ جشنی برپا کنند و مقابل سکوها کارناوالی راه بیندازند و بخواهند با حرکات عجیب خود در صفحات هواداری وایرال شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: